از تعارفات بی مورد بپرهیزید و عادی صحبت کنید.
مشتریان
مختلف از مکان های مختلف می آیند. با صحبت کردن با این مردم به
زبان خودشان، شما می توانید به طور مستقیم با آنها گفتگو کنید.
اگر
شما یک مغازۀ فروشندگی در اسپانیا دارید، شما نمی توانید به
مشتریان عربی زبان یا انگلیسی زبان کمک کنید، درسته؟ به همین ترتیب
در مبحث گفتگوی مستقیم تحت وب هم باید بدانید که هیچ وقت این صفحه
بسته نخواهد شد و نیاز است تا در زمان های متفاوت محلی به نحوی
آن را پشتیبانی کنید.
یک مثال می آوریم. در واقع بهترین مثال
سایت سالن کودکان یا همان Childrensalon است. با شناسایی آی پی و
موقعیت جغرافیایی بازدیدکننده یا مشتری از سایت، نوار گفتگوی کناری
سایت فعال شده و پیامی را به زبان او نمایش می دهد. ببینید:
صورتی که پاسخگوی صدها مکالمه خواهد بود
بسیاری
از مشتریان احساس مالکیت و خودی بودن با برند شما دارند، چقدر
خوب. گفتگوی ویدیویی (ویدیو چت) نیز یکی از بهترین ابزار برای
ایجاد یک گفتگوی گرم و صمیمی و در جهت درگیر نمودن مشتری با شرکت
شماست.
Schuh یک راه حل عالی برای این موضوع دارد. ویدیو چت
آنها 2 انتخاب برای شما قرار می دهد: می توانید بین گفتگوی متنی یا
ویدیویی آزادانه انتخاب کنید.
این حق انتخاب دادن به مشتری،
احساس قدرت دهد. همچنین می توانید به آنان بگویید که تنها شما می
توانید ما را به عنوان سرویس دهنده ببینید و ما چنین امکانی نداریم.
این نیز به مشتری اعتماد به نفس خواهد داد.
گفتگوی
مستقیم یک ابزار عالی برای صحبت مستقیم با مشتریتان است و همچنین
این قابلیت را دار که سریعا پاسخ مورد نظر را بگیرید. لایو چت می
تواند همچنین مشتری شما را مطمئن سازد که گوش های شما شنوای
آنهاست.
با شخصی تر و راحت تر جلوه دادن پنل گفتگوی مستقیم، می
توانید کسانی در هدف قرار دهید که به دلیل مشخص و خاص به وبسایت
شما آمده اند. شبیه یک دستیار یا همکار فروشگاهی در یک فروشگاه
محلی، شما می بایست بدون پرحرفی زیاد با مشتریان گفت و گو کنید.